Marc Brinkerink is een grafisch vormgever met al meer dan 24 jaar ervaring in het vak.
24 jaar waarin hij de markt heeft zien veranderen, maar altijd mee is gegaan met zijn tijd. 
Waar hij begon met het met de hand uitsnijden van logo’s, is hij nu uitgegroeid tot volwaardig grafisch vormgever. 
Van 2D logo’s tot volledige 3D impressies, hij draait er zijn hand niet voor om. 

Wat Marc Brinkerink zo uniek maakt ten opzichte van andere vormgevers, is dat hij niet alleen ervaring heeft met print en online, hij is ook zeer bekwaam in het maken van winkelreclame, zowel binnen als buiten. Denk daarbij aan gevelreclame en shop-in-shop signing.

Marc Brinkerink heeft al voor veel verschillende bekende namen gewerkt zoals bijvoorbeeld Tommy Hilfiger, Mexx, Coca Cola, Beter Horen, Marqt en The Sting.
Een nieuw logo bedenken of een hele nieuwe huisstijl opzetten is waar zijn hart sneller van gaat kloppen.
Vriendelijk en meedenkend en alles goed afleveren zijn dingen die hij belangrijk vindt.

Opdrachtgever: Als ik een impressie tekening van Marc toon bij een klant, is deze al half om. Dit omdat ze dan een goed en helder beeld krijgen van de echte situatie.

Wanneer Marc zijn creativiteit even niet kwijt kan in het ontwerpen kruipt hij alsnog achter de computer, maar dan om elektronische muziek te maken. Ook kijkt hij graag naar zijn dochter tijdens haar karateles (al vind hij het minder prettig om daarna de geleerde klappen en technieken op te vangen).
Back to Top